Prezentacja umiejętności psów policyjnych

27 marca w Warsztacie Terapii Zajęciowej odbyło się spotkanie z funkcjonariuszami Komendy Miejskiej Policji w Grudziądzu, którzy przybyli do nas z dwoma psami patrolowo-tropiącymi i jednym patrolowym; sierż. sztab. Grzegorz Angowski z Keszem, sierż. sztab. Piotr Chyła z Igorem, a st.asp. Sławomir Jaworski z Tajsonem.

Mundurowi oprócz pokazów umiejętności czworonogów, zaprezentowali też odzież ochronną do nauki gryzienia i tresury, kombinezon do ćwiczeń psa w kagańcu, kamizelkę kamienio-odporną, rękawice, kask hauer, pałkę szturmową oraz rękaw do gryzienia-mufa. Nasi podopieczni mogli skorzystać z okazji i przebrać się w w/w stroje.

Sporą atrakcją spotkania był zaimprowizowany przez policjantów pościg z psem Keszem za złodziejem-pozorantem.

Po pokazie funkcjonariusze odpowiadali na wiele pytań.

W podziękowaniu psy „dostały” oklaski, a sierżanci i aspirant upominki wykonane przez naszych podopiecznych.

WKW

 

Kangur Matematyczny 2017

16 marca 2017 r. po raz dwudziesty szósty odbył się Międzynarodowy Konkurs „Kangur Matematyczny” dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich. W 1990 r. Kangur odbył się po raz pierwszy w Europie i za sprawą francuskich matematyków został rozpropagowany w wielu krajach świata. Idea konkursu rozprzestrzenia się dzięki organizacji „Kangur bez granic”, od 1995 r. istniejącej pod egidą Rady Europy.

Główną umiejętnością badaną podczas tych zmagań jest logiczne myślenie. Kangur jest najpopularniejszym konkursem matematycznym na świecie. Także w naszej szkole cieszy się wielkim zainteresowaniem.

W tym roku przystąpiło do niego 21 uczniów w trzech kategoriach wiekowych: Żaczek, Maluch i Beniamin. Najmłodszym uczestnikiem był Adrian Wiśniewski kl. II, a najliczniejszą grupę stanowiła kl. VI. Wszyscy uczestnicy po zakończeniu konkursu otrzymali układankę-breloczek “Magiczny sześcian”.

Dziękujemy dyrektorowi Andrzejowi Kurnikowi za dofinansowanie i uroczyste rozpoczęcie konkursu oraz Patrycji Niecał za pomoc przy czynnościach organizacyjnych. Przygotowaniem i organizacją Kangura zajęła się nauczycielka matematyki Regina Sadowska.

Teraz pozostaje już tylko oczekiwanie na wyniki…

No Images found.

(AK)

Polityka prywatności

Serwis internetowy nie udostępnia osobom trzecim informacji pochodzących z formularzy kontaktowych umieszczonych w serwisie, poczty e-mail przesyłanej bezpośrednio chyba że stosowny organ administracji publicznej lub sąd wystąpi o ich udostępnienie. [USTAWA z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.(Dz. U. z dnia 29 października 1997 r.)]

Wszelkie dane osobowe lub instytucji pochodzące z formularzy kontaktowych w tym serwisie lub poczty e-mail przesyłanej bezpośrednio nie są przedmiotem obrotu handlowego.

Niektóre elementy serwisu mogą wykorzystywać cookies (małe pliki wysyłane do komputera użytkownika identyfikując go do wykonania określonej operacji). Przykład: zmiana wielkości lub kontrastu czcionki. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę.

Nie odpowiadamy za politykę prywatności serwisów, do których prowadzą linki z tego serwisu

Zbieramy i analizujemy dane wynikające z logów systemowych.

Jako propagatorzy idei dostępności i użyteczności stron internetowych w Internecie dokładamy wszelkich starań aby nasz serwis był maksymalnie bezpieczny dla użytkowników.

Oświadczenie o dostępności

Serwis został zaprojektowany tak, aby był możliwy do obsłużenia dla jak najszerszej grupy użytkowników, niezależnie od używanej technologii, oprogramowania lub posiadanej dysfunkcji.
Nieustannie poszukujemy rozwiązań aby zwiększyć dostępność i użyteczność naszej strony internetowej. Jeżeli masz jakieś uwagi albo komentarze skontaktuj się z nami.

Kompatybilność:

Obsługa serwisu możliwa jest zarówno przy pomocy klawiatury jak i myszki.

Wygląd:

Serwis jest wyposażony w mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące. Zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu.
Całość serwisu oparta jest na stylach CSS.

Skróty klawiaturowe:

Serwis nie jest wyposażony w skróty klawiaturowe, które mogły by wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.