Informacja dot. azbestu


Rozpoczynamy nabór wniosków od właścicieli nieruchomości zainteresowanych dofinansowaniem do demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest lub na sam odbiór i utylizację ww. wyrobów.

Wnioski wraz z załącznikami należy składać w terminie do dnia 12 maja 2025 r. w Urzędzie Gminy Gruta w Biurze Obsługi Interesanta. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Z zadania wyłączeni są właściciele nieruchomości – gospodarstw rolnych, którym Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (K-POR ARMiR) udzielił dofinansowania na wymianę pokryć dachowych na budynkach gospodarczych.

Ponadto informujemy, że wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych nie podlegają dofinansowaniu i leżą wyłącznie po stronie właściciela nieruchomości.

Wnioski można pobrać w Urzędzie Gminy Gruta (Biuro Obsługi Interesanta) oraz ze strony internetowej (w załączeniu).

Załączniki